FC Riedholz
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

EM-Aufgebot

+11
nik
rucchin
giandi
Emmi_P
Röbu#20
Bobby
bix
Kohler
averell
Emmi_7
böisi
15 verfasser

Seite 1 von 3 1, 2, 3  Weiter

Nach unten

EM-Aufgebot Empty EM-Aufgebot

Beitrag  böisi Di Mai 13, 2008 4:50 pm

dr valentin stocker mues dr köbi mitnäh!!!
die unbekümmert heit, bruchts!
und sorry wicky, di zug isch scho lang weg....

böisi

Anzahl der Beiträge : 100
Alter : 41
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Emmi_7 Mi Mai 14, 2008 9:06 am

böisi schrieb:dr valentin stocker mues dr köbi mitnäh!!!
die unbekümmert heit, bruchts!
und sorry wicky, di zug isch scho lang weg....

düet doch nid gäng gränne..dasch ischs ufgebot und fertig. si jo die spieler
wome het chönne erwarte, und eine wo afe 2 gueti super-league spüu gmacht het grad
ane em mitnäh..

Emmi_7

Anzahl der Beiträge : 87
Alter : 36
Ort : Riedholz
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  averell Mi Mai 14, 2008 9:22 am

und eine wo afe 2 gueti super-league spüu gmacht het grad
ane em mitnäh..

wieso ist dann der derdiyok dabei? wobei der hatte ja eigentlich nur ein gutes spiel...

averell

Anzahl der Beiträge : 62
Ort : Züri brännt
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Kohler Mi Mai 14, 2008 10:53 am

är hät no mängge chöne ufbiete, aber kene häts brocht!
Dr Müller wo afe eis spöu bi de amateure het, dr derdjok 1 guets spöu, dr degen immer no verletzt, dr cabanas isch eifach e frächheit, wo längt äch dä???und dr gygyax???abgschtige, usser form, aber im alice gfaut er haut! RAUS MIT KÖBI!!!!!!
Bringet äntlech dr Hitzfeld!!!!

Kohler
Admin

Anzahl der Beiträge : 145
Alter : 41
Anmeldedatum : 06.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Emmi_7 Mi Mai 14, 2008 11:02 am

Kohler schrieb:är hät no mängge chöne ufbiete, aber kene häts brocht!
Dr Müller wo afe eis spöu bi de amateure het, dr derdjok 1 guets spöu, dr degen immer no verletzt, dr cabanas isch eifach e frächheit, wo längt äch dä???und dr gygyax???abgschtige, usser form, aber im alice gfaut er haut! RAUS MIT KÖBI!!!!!!
Bringet äntlech dr Hitzfeld!!!!

besser aus d innerverteidiger ide letschte länderspüu wird dr müller ou mit nume 2-3 spüu si..

Emmi_7

Anzahl der Beiträge : 87
Alter : 36
Ort : Riedholz
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  böisi Mi Mai 14, 2008 2:12 pm

richtig!
dä müller cha no wärtvoll si! mit sore klass, chatme ou ohni ärnschtkampf ine em...
aber sone stocker hätti ebe scho no gseh, ob zwöi gueti spöu oder nid, dä wär die 15min isatz zit woner becho hät, 3x mou meh ufe und abe gseckelt aus dr gygax!!! gygax isch eh e aff! dä chatme nid bruche!
derdyok?? gsehni ou nid... hed suber am super-strelli wieder müese wieche....

johan vogel? dä wetti wieder... Exclamation

böisi

Anzahl der Beiträge : 100
Alter : 41
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  bix Mi Mai 14, 2008 2:43 pm

jetz forderi de gli der ralph krüger aus assistenztrainer! dä verstoht no öppis dervo, e mannschaft zäme z'stöue. me brucht nid immer die uf em papier beschte, damit's funktioniert!

wie lächerlech miech sech der köbi, wenn er jetz am johan würd alütte???

der derdiok isch e alternative im sturm, wo mer jetz eifach sehr weni spieler hei.

stocker wär fräch gsi, dänkbar. dä burscht kämpft bis zum umgheie, das passt mir a däm, obwohl er es basler shirt ahet.

gygax weg!

der räschte isch ok.

bix

Anzahl der Beiträge : 117
Anmeldedatum : 10.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Kohler Mi Mai 14, 2008 2:45 pm

dr Vogel??? i glöube jez de du heigsch au eine...aso dä geit jez gaar ned!
de chöimer au grad so guet no dr häberli und dr wöufli mitnä, as d karambolage grad perfekt isch!!!
Alles vogel oder was??

Kohler
Admin

Anzahl der Beiträge : 145
Alter : 41
Anmeldedatum : 06.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  bix Mi Mai 14, 2008 2:52 pm

und der andres gerber im duett mit em milaim rama?

bix

Anzahl der Beiträge : 117
Anmeldedatum : 10.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Emmi_7 Mi Mai 14, 2008 3:16 pm

vogel???? do chame grad so guet ihn id nati näh
EM-Aufgebot Londono-6

Emmi_7

Anzahl der Beiträge : 87
Alter : 36
Ort : Riedholz
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Bobby Mi Mai 14, 2008 6:26 pm

so machet doch nid gäng mi gygax fertig! Cool

Bobby

Anzahl der Beiträge : 14
Alter : 37
Anmeldedatum : 06.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  bix Do Mai 15, 2008 5:41 pm

jo guet, jetz wüsse mer öu, wieso dass er nüt isch! Basketball

bix

Anzahl der Beiträge : 117
Anmeldedatum : 10.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Röbu#20 Do Mai 15, 2008 7:48 pm

lueget,die schwizer wärde eh nüt sie ar em!!!öb mir jez heim vorteil hei odr nit!und die wärde au gege tscheche nit viu z mäude hei,ob jez dr rosicky spöut odr nit!!und ja was wosch do übere kuh und co und ufgebot diskutiere mir näme so wies chunnt!!!!!und ja simer mau erlich,dä kuhn macht eh wider ufstöuig wo am liebschte würsch ganz töif i bode versinke!!dä het sini lieblingsspieler und die spiele,sehe gygax Sad
und wenn mir öbis chöi erreiche a dere em de isches ganz eifach wegem kampf und ob das team wot odr nit!!!wüu gäge portugise,gseni erli gseit schwarz vor ouge!ja jeze chunnt wies chunnt!!jede het sini eigeti meinig wär is ufgebot ghört odr nit!!!abr leider entscheidet ganz elei dr löu namens kuhn!!und do chöi mir au nüt dra ändere!!!schöne obe zämä,und viu glück am samsti!

Röbu#20

Anzahl der Beiträge : 12
Alter : 35
Ort : Halten
Anmeldedatum : 13.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Emmi_P Fr Mai 16, 2008 2:34 am

Jawohl Robin Very Happy

Emmi_P

Anzahl der Beiträge : 50
Alter : 38
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Kohler Fr Mai 16, 2008 9:15 am

dr robin het si sänf au no drzue abgä, erwartigsgemäss Very Happy
hei di scho vermisst obin!!! aber hesch rächt, jede het sini eigeti vorstöuig, wär as set spile.
Für mi isch entscheidend as me die euforie härebringt, wo jede spiler chli duet beflügle!! Aues angere isch ziemli ide stärne, glaube au ned as mir favorit si gäge tschechie, portugal und d türkey, aber mitem heimvorteil mueses möglich si e leistig häre z bringe wo die portugise u tscheche is schwitze bringt, und de weimer de mau luege was am schluss useluegt...

HOPP SCHWIIZ!!! (Where is england???)

Kohler
Admin

Anzahl der Beiträge : 145
Alter : 41
Anmeldedatum : 06.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  böisi Fr Mai 16, 2008 9:27 am

sorry röbu, genau settigi ussage göi mir afe ufe sack...
lueget,die schwizer wärde eh nüt sie ar em!!!
ou i bi nid ganz z`friede mitem ufgebot oder de letschte leischtige i de testspöu, aber hebet doch mou chli freud und freued euch ufnes tolls fescht!!!!
wie söu do i üsem land stimmig ufcho, wenn do jede negativ dänkt Question
chli optimistisch si, am köbi sini jungs afüüüre wos ghot und de wär weiss, es ist alles möööglich
albino

böisi

Anzahl der Beiträge : 100
Alter : 41
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Kohler Fr Mai 16, 2008 9:32 am

BÖISI FOR NATICOACH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers cheers cheers cheers

Kohler
Admin

Anzahl der Beiträge : 145
Alter : 41
Anmeldedatum : 06.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Röbu#20 Fr Mai 16, 2008 11:12 am

entschoudigung böisi,abr isch mi meinig!!!!mi redt do gäng wie stark mir sie und bla bla bla...hets gseh deheime 0:4 ufe sack becho vo de dütsche Sad wie gseit meinige sie verschiede,es isch asichtssach,und mini meinig isch haut eifach das üsi schwizer nit wärde dr huufe erreiche,dönts eso besser? Very Happy abr hoffe sie mache sech mau guet!! und he kohler,2010 hei d engländer de 2 stärne ufem libli abwarte Very Happy
lueg,es isch jez eso,sie heis verbockt!abr wenn jede frogsch,seit dr jede die gliche 2 antworte,schad sie se nit derbi ghöre derzue,lieber d engländer aus die dräcks kroate!!abr ebe cest la vie!jänu,mir chöi üs ömu ufenes tolls fescht freue!und hoffe chöi de abundzue mou e match zämä ungernang gugge und es bierli mitnang trinke Laughing Very Happy Razz

Röbu#20

Anzahl der Beiträge : 12
Alter : 35
Ort : Halten
Anmeldedatum : 13.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  giandi Fr Mai 16, 2008 1:45 pm

zum glück schaffet der röbu nid bim bundesamt für statistik... ig zöue mi au zu "jede" und finges nämlich no schöön, as d'ängländer nid derbi si ar EM!!! Very Happy

bi zueversichtlich as d'schwiiz e gueti EM chat spile... testspöu bedüte nid so vüu - was zöut si d'spüu ar EM!

i wünsche mir as s'böisi am hitzfeld si assistänt wird und mir wäutmeischter wärde 2010!!! cheers cheers cheers

giandi

Anzahl der Beiträge : 45
Alter : 42
Ort : riedholz
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  böisi Fr Mai 16, 2008 2:01 pm

das würdi mir ou wünsche!!! sunny

böisi

Anzahl der Beiträge : 100
Alter : 41
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Kohler Fr Mai 16, 2008 2:10 pm

und ig wünsche mer das jesica parker üsi nöi assistäntin wird cheers cheers cheers

Kohler
Admin

Anzahl der Beiträge : 145
Alter : 41
Anmeldedatum : 06.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  bix Fr Mai 16, 2008 7:55 pm

... und si sech unstärblech i bix verliebt, mir hürote, 20 ching züüge und s'schloss waldegg üsi neui spielwiese wird! geeeeenäu!

i bi realischt, bi überzügt, dass mer s'erschte spüu gäge tschechie gwünne (das isch im momänt öu nid die übermannschaft) und de git's unheimlech füür i der schwiz (ig leider mit em cherinom zäme a der tour de suisse verchleidet am velo fahre!!!). i de beide witere spiel isch nächer alles möglech, mir qualifiziere üs für die nöchschti rundi und de geits erscht richtig ab. und der köbi isch wieder in aller munde.
das dänk ig aus schwizer mit em härz am rächte fläck! wär nid euphorisch isch bi nere em im eigete land und für sini farbe fäänet, dä isch entwäder brueflech mit em töffli ungerwägs, het nie zigarette oder es äntefüdi!

so, aus die maus, i go jetz go stängele...

bix

Anzahl der Beiträge : 117
Anmeldedatum : 10.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  rucchin Fr Mai 16, 2008 10:36 pm

dr köbi isch haut no nie muetig gse. um dr benaglio zur nr. 1 mache het är sicher scho über si eiget schatte müesse springe. und i däm äuter schafft me das nid zwöi mau. schad, e fräche junge hät nüt gschadt. ig meine was wot e dzemaili nach dere saison risse. e gygax wo höchschtens us dj ar e after-game-party chasch bruche. und leider längts am ph. däge au nid. wobi mir d'verletzig vom d. däge fasch chli meh schmärzt, dä wär top druff gse. aber die jungs wärde sich scho i arsch chlöme und e gueti em spiele.
glichwohl blick ig zu üsem nachbar wo dr jogi löw einisch meh füür id mannschaft bringt. marin (gladbach, läck het dä dampf), helmes, westermann und jones wärde die altbewährte nati-spieler beine mache.

aber schwiiz isch nid dütschland und somit au nid eifach 20 top spieler zäme z'bringe. freue mir üs trotzdäm uf ne super em.

rucchin

Anzahl der Beiträge : 14
Alter : 42
Ort : Riedholz
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Emmi_7 Di Mai 20, 2008 9:11 am

dami dä nkufo mit sine 24 goals ir abglaufene saison hätte mir scho chönne bruche..
jetzt chunt haut glich no dr stocker välu und ou dr böisi isch zfriede I love you

Emmi_7

Anzahl der Beiträge : 87
Alter : 36
Ort : Riedholz
Anmeldedatum : 07.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  nik Di Mai 20, 2008 12:47 pm

jetz hani grad ir zytig gläse, dass dr köbi seit, d'em chiemi no z'früeh für e stocker. "Zwäi drü gueti spiel langet halt nöd." isch vo mir us gseh mou es nid ganz schlächts interview gsi vom aute mannli, aber vilech hätter sich ufnes experimänt chönne ilo.
isch haut shit mit em blaise, vo mir us gseh chaner nochenominiere wär er wott, es wird eh en ergänzigsspieler si (ig würd nume uf d'barrikade go, wenn er dr lustrinelli mitnimmt statt em häbi, das wäri zum göisse).

uf au fäu hoffi, dass es guet chünnt, dät mi fröie, aber hanes lausigs gfühl. wär schön, wenn dr müller chönnt drbi si, das wäri vo mir us gseh s'wichtigschte, wüu e senderos schpüut um klasse besser, wenn er sone crack wie dr müller näbe sich het. de hättis e inneverteidiger, wo begriffe wie "stellungsspiel" und "spielaufbau" kennt.

nik

Anzahl der Beiträge : 73
Anmeldedatum : 12.03.08

Nach oben Nach unten

EM-Aufgebot Empty Re: EM-Aufgebot

Beitrag  Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Seite 1 von 3 1, 2, 3  Weiter

Nach oben


 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten